Menüleri atla içeriğe git. Haberleri Görüntüle İletişim - Bize Ulaşın
KURUMSAL

UĞUR SOĞUTMA LOGO MANİFESTOSU

UĞUR SOĞUTMA LOGO MANİFESTOSU

Sektöründe lider olan Uğur Soğutma, 1993 yılından beri kullandığı bu amblemde, pazardaki gücüne yakışan bir görsel imaj sergilemektedir. 20 yılı aşkındır kullanılan logo, firmanın sektördeki tutarlılığı ile paralel bir tutum içindedir. Logoda kullanılan mavi, sert ve köşeli imgeler soğutmayı çağrıştırmakla beraber çok yalın haliyle kullanılmasıyla marka imajının bugüne kadar güçlü bir şekilde taşımasını sağlamıştır.

Amblemdeki grafiklerin dokunduğu algı “soğuk” ve “dondurucu” olduğu için logonun tasarımı da yaptığı işi tanımlayan, kavramsal olarak doygun ve Uğur Soğutma ile özdeşleşmiş bir imge haline gelmiştir.

Logodaki grafikler buz sarkıtlarını yansıtmakla beraber aynı zamanda Uğur’un vazgeçmeyeceği değerleri temsil etmektedir. Toplam 11 buz kesitinin birarada bulunmasıyla  meydana gelen amblemdeki grafikler birbirinden farklı boylarda olmakla beraber bunlardan en uzunu ortada yer almaktadır. Bu, UĞUR’u sektörde lider yapan; müşterileri, çalışanları ve paydaşları gözünde değerli kılan;

  • Dürüstlük kavramıdır.

Bununla beraber sahip olunan ve amblemde temsili bulan; bir o kadar önem taşıyan diğer kavramlar ise şunlardır;

  • Güven
  • Saygı
  • İnovatif Yaklaşım
  • Çevre Bilinci
  • Kalite
  • Kararlılık
  • Odaklılık
  • Duyarlılık
  • Sosyal Sorumluluk
  • Yeterlilik

UĞUR Bu değerleri ile çalışanlarına, paydaşlarına, müşterilerine, bulunduğu sektöre, bölge ekonomisine ve bu ülkeye yakışan bir profil oluşturmaktadır.

UĞUR, logoyu oluşturan yazı karakterinde ise geleneksel ve modern çizgileri bir arada tutar. Kolay algılanan, akılda kalıcı ve güçlü bir imaj barındıran yazı karakteri, amblemin soğuk algısına sıcak bir dokunuş yapmaktadır. İmajı dengeleyen unsur da burada saklıdır.

Diğer taraftan lacivert renginin verdiği güven ve enerji UĞUR’un değerleri ile birebir örtüşmektedir.

Bu bağlamda büyük resme bakıldığında, Uğur Soğutma’nın kurumsal ve kavramsal imajını tamamlayan doğru söylem ise “Tazeliğin Güvencesi” olmaktadır.

Tüm çalışanlarımıza, paydaşlarımıza ve müşterilerimize saygılarımızla…

Arama Ekranını Kapat