Giriş Yap
Uğur Soğutma, Basın Dalında Kristal Elma Ödülüne Layık Görüldü

     Yaratıcı ve inovatif reklam ve sosyal medya projeleri ile tanınan, Türkiye’nin ilk ve en büyük derin dondurucu üreticisi olan Uğur Soğutma, “Bölge Yarışması - Basın - Dayanıklı Tüketim” kategorisinde Kristal Elma ve “Bölge Yarışması- Tek Mecralı Kampanya” kategorisinde ise Gümüş ödül kazandı.

     Sektörün en prestijli ödülü olan Kristal Elmayı “Sonra Bozulmaca Yok” sloganlı, yaratıcı reklam serisi ile kazanan Uğur Soğutma, bu başarısını tüm müşterileri ve çalışanları ile paylaşıyor. KAF Reklamcılık tarafından hazırlanan reklam kampanyalarında, meyve ve sebzelerin derin dondurucuda saklanmasının kullanım ömürlerini ve tazeliklerini nasıl artıracağı ilgi çekici bir şekilde vurgulanmıştı. MediaCat'in hazırladığı The Cat Report'a göre 2016'nın en yaratıcı ajanslarından biri olan KAF ile soğutma sektörünün en yaratıcı ve en büyük şirketinin birlikteliği ile hazırlanan reklam kampanyasının başarısı, Kristal Elma ödül jürisi tarafından da tasdiklenmiş oldu.

     Uğur Soğutma, yaratıcı ve yenilikçi reklam çalışmalarına basılı ve dijital tüm mecralarda hız kesmeden devam edecek.

Kristal Elma Nedir?

     1989’da düzenlenmeye başlanan Kristal Elma organizasyonu, Türkiye’nin en büyük markalarının ve en başarılı reklam ajanslarının bir araya geldiği özel bir ödül törenidir. Her yıl, 11.000’den fazla katılımcı prestijli Kristal Elma ödülünü almak için mücadele eder. Bu ödül, yaratıcılığın sektördeki en deneyimli ve en seçkin kişi ve kurumları tarafından tasdik edilmesi anlamına gelmektedir. 3 gün süren bir etkinlik halinde dördüncü kez düzenlenen Kristal Elma organizasyonu, 150 farklı sponsora sahiptir ve katılımcılar 11 farklı kategoride yarışır. Organizasyon bünyesinde, ulusal ve uluslararası katılımcıların bulunduğu seminerler de ayrıca düzenlenmektedir.